Płatność od strony właściciela
Po uruchomieniu usługi, płatność od strony podglądu własciciela wygląda następująco:
- Właściciel loguje się do swojej kartoteki internetowej.
- Sprawdza symbol oraz wzorzec rachunku bankowego.
- Klika Zapłać.
- Pojawi się komunikat z prośbą o zapamiętanie symbolu i wzorca.
- Klika OK.
- Otworzy się nowa zakładka ze stroną płatności.
- Na której ponownie sprawdza wzorzec i symbol.
- Pole Płatność > właściciel wybiera jedną z dostępnych opcji:
- Pełna - aby pokryć saldo całkowicie.
- Wymagalna - aby zapłacić saldo za dokumenty zaksięgowane z terminem płatności do dzisiaj włącznie.
- Dowolna - aby określić kwotę do wpłaty samodzielnie.
- Właściciel deklaruje że zapoznał się z regulaminem płatności i akceptuje go.
- Klika Zapłać przez dotpay.
- Właściciel zostanie przekierowany na stronę dotpay.pl.
- Sprawdza: Odbiorcę płatności, Opis i Kwotę.
- Następnie wybiera dogodną metodę płatności i postępuje zgodnie z dalszymi instrukcjami na stronie dotpay.