Wydruki powiązane z uchwałami
Głosowanie uchwały - wydruk ten pozwala uzyskać raport z głosów oddanych w e-kartotece, aby go wykonać przechodzimy do:
- Menu funkcje > Wydruki > zakładka Zasób.
- Z listy wydruków wybieramy: Głosowanie uchwały.
- Pole Uchwała > wybieramy pożądaną uchwałę.
- Pole Dane na dzień > ustawiamy datę danych, najlepiej niech to będzie data przyjęcia/odrzucenia uchwały.
- Klikamy Podgląd wydruku.
Lista głosowania/obecności - wydruk ten pozwala uzyskać gotową tabelkę do tradycyjnego głosowania "na papierze", aby go wykonać przechodzimy do:
- Menu funkcje > Wydruki > zakładka Zasób.
- Z listy wydruków wybieramy: Lista głosowania/obecności.
- Pole Dane > wybieramy dane wg których będzie głosowanie.
- Pole Tytuł > wpisujemy tytuł.
- Pole Data danych > ustawiamy datę wartości danych.
- Pole Dodatkowe > dodajemy do wydruku dodatkowe kolumny na głos.
- Pole Sortowanie > to sortowanie osób na wydruku, po nazwisku lub numerze lokalu.
- Pole Pozycje zerowe > ustalamy czy system ma pokazywać właścicieli dla których dane równają się zero.
- Pole Pokazuj lokal > ustalamy czy na wydruku ma się pokazywać systemowy numer lokalu oraz czy lokale tego samego właściciela mają się pokazywać osobno.
- Pole Dane właściciela> ustalamy czy ma się pokazywać cały adres własciciela czy tylko imię i nazwisko.
- Pole Bez typów właścicieli > można ukryć na wydruku konkretny typ właściciela, na przykład pożytki.
- Klikamy Podgląd wydruku.