Dostęp dla właściciela

Aby właściciel miał dostęp do swojej e-kartoteki konieczne jest wygenerowanie loginu oraz nadanie mu tymczasowego hasła.

  • W tym celu z menu Funkcje wybieramy narzędzie Użytkownicy.
  • W nowym oknie, w polu Właściciel - zaznaczamy właściciela lub też większą liczbę osób jeśli jest taka potrzeba.
  • W polu Hasło - wpisujemy hasło tymczasowe, którego właściciel będzie musiał użyć podczas pierwszego logowania.
  • Dodajemy pozycję klikając [Dodaj].
  • Zmiany zatwierdzamy własnym hasłem i klikamy [Zatwierdź].

Uwagi:

  • W ten sam sposób wykonujemy reset hasła właściciela.
  • Aby zaznaczyć wszystkich właścicieli jednocześnie wystarczy wybrać opcję Wszyscy.
  • Jeśli obok osoby wyświetla się login to oznacza że miał już nadany dostęp do e-kartoteki.
  • Login właściciela jest przypisany do właściciela na stałe.
  • Login właściciela zawsze będzie miał postać ciągu cyfr - nie można tego zmienić.
  • Właściciel podczas pierwszego logowania zmieni hasło na swoje.
  • Jeżeli nadajemy dostęp właścicielowi pierwszy raz, będzie się mógł zalogować dopiero po ok 1 minucie od nadania hasła

Wygenerowany login oraz hasło należy przekazać właścicielowi. Do tego celu służy wydruk Dane logowania. Aby wygenerować taki wydruk należy:

  • Przejść do zakładki: Administracja > menu Funkcje > Wydruki.
  • W nowym oknie, przechodzimy do zakładki Osoby.
  • Następnie dodajemy wydruk Dane logowania oraz Tekst.
  • Z pola Właściciel wybieramy osobę lub większą liczbę osób, do których będzie adresowany wydruk.
  • W polu Tekst wprowadzamy informację o nadanym haśle.
  • Klikamy [Podgląd wydruku] (F12) aby system wygenerował wydruk.