Cofnięcie zmiany właściciela

Aby cofnąć zmianę właściciela należy:

  • W zakładce Administracja klikamy na starego, poprawnego właściciela lokalu.
  • Sprawdzamy datę zmiany właściciela.
  • Przechodzimy do Menu zasoby > Edytuj właścicieli.
  • Z pola Lokal wybieramy lokal.
  • W polu Data ustawiamy datę z którą jest wprowadzona zmiana właściciela lokalu.
  • Pole Operacja > Istniejący właściciel.
  • Pole Udziałowcy > Właściciel główny.
  • W polu Polu Struktura wybieramy strukturę pod którą ma się znaleźć lokal.
  • W polu Dokument ustawiamy typ wystawianego dokumentu.
  • W polu Właściciel ustawiamy poprawnego właściciela lokalu.
  • Klikamy Dodaj.
  • Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.

Instrukcję stosujemy tylko dla miesięcy za które nie są jeszcze zaksięgowane zaliczki.