Cofnięcie zmiany właściciela
Aby cofnąć zmianę właściciela należy:
- W zakładce Administracja klikamy na starego, poprawnego właściciela lokalu.
- Sprawdzamy datę zmiany właściciela.
- Przechodzimy do Menu zasoby > Edytuj właścicieli.
- Z pola Lokal wybieramy lokal.
- W polu Data ustawiamy datę z którą jest wprowadzona zmiana właściciela lokalu.
- Pole Operacja > Istniejący właściciel.
- Pole Udziałowcy > Właściciel główny.
- W polu Polu Struktura wybieramy strukturę pod którą ma się znaleźć lokal.
- W polu Dokument ustawiamy typ wystawianego dokumentu.
- W polu Właściciel ustawiamy poprawnego właściciela lokalu.
- Klikamy Dodaj.
- Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
Instrukcję stosujemy tylko dla miesięcy za które nie są jeszcze zaksięgowane zaliczki.