Płatność od strony właściciela

Po uruchomieniu usługi, płatność od strony podglądu własciciela wygląda następująco:

  • Właściciel loguje się do swojej kartoteki internetowej.
  • Sprawdza symbol oraz wzorzec rachunku bankowego.
  • Klika Zapłać.
  • Pojawi się komunikat z prośbą o zapamiętanie symbolu i wzorca.
  • Klika OK.
  • Otworzy się nowa zakładka ze stroną płatności.
  • Na której ponownie sprawdza wzorzec i symbol.
  • Pole Płatność > właściciel wybiera jedną z dostępnych opcji:
    • Pełna - aby pokryć saldo całkowicie.
    • Wymagalna - aby zapłacić saldo za dokumenty zaksięgowane z terminem płatności do dzisiaj włącznie.
    • Dowolna - aby określić kwotę do wpłaty samodzielnie.
  • Właściciel deklaruje że zapoznał się z regulaminem płatności i akceptuje go.
  • Klika Zapłać przez dotpay.
  • Właściciel zostanie przekierowany na stronę dotpay.pl.
  • Sprawdza: Odbiorcę płatności, Opis i Kwotę.
  • Następnie wybiera dogodną metodę płatności i postępuje zgodnie z dalszymi instrukcjami na stronie dotpay.