Dostęp dla właściciela

Aby właściciel miał dostęp do swojej e-kartoteki konieczne jest wygenerowanie loginu oraz nadanie mu tymczasowego hasła. W tym celu:

  • Zakładka Administracja > menu Funkcje > Użytkownicy.
  • Pole Właściciel > zaznaczamy właściciela lub też większą liczbę osób jeśli jest taka potrzeba.
  • Pole Hasło > wpisujemy hasło tymczasowe, którego właściciel będzie musiał użyć podczas pierwszego logowania.
  • Klikamy Dodaj.
  • Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.

Wygenerowany login oraz hasło należy przekazać właścicielowi. Do tego celu służy wydruk Dane logowania. Aby wygenerować taki wydruk należy:

  • Zakładka Administracja > menu Funkcje > Wydruki.
  • Okno Wydruki > zakładka Osoby.
  • Następnie dodajemy wydruk Dane logowania oraz Tekst.
  • Lista Właścicieli > wybieramy osobę lub większą liczbę osób, do których będzie adresowany wydruk.
  • Pole Tekst > wprowadzamy informację o nadanym haśle tymczasowym.
  • Klikamy Podgląd wydruku (F12) aby system wygenerował wydruk.

Uwagi:

  • W ten sam sposób wykonujemy reset hasła właściciela.
  • Aby zaznaczyć wszystkich właścicieli jednocześnie wystarczy wybrać opcję Wszyscy.
  • Jeśli obok osoby wyświetla się login to oznacza że miał już nadany dostęp do e-kartoteki.
  • Login właściciela jest przypisany do właściciela na stałe.
  • Login właściciela zawsze będzie miał postać ciągu cyfr - nie można tego zmienić.
  • Właściciel podczas pierwszego logowania zmieni hasło na swoje.
  • Dane do logowania można przekazać właścicielowi wraz z wydrukiem zaliczki.