Dostęp dla właściciela
Aby właściciel miał dostęp do swojej e-kartoteki konieczne jest wygenerowanie loginu oraz nadanie mu tymczasowego hasła. W tym celu:
- Zakładka Administracja > menu Funkcje > Użytkownicy.
- Pole Właściciel > zaznaczamy właściciela lub też większą liczbę osób jeśli jest taka potrzeba.
- Pole Hasło > wpisujemy hasło tymczasowe, którego właściciel będzie musiał użyć podczas pierwszego logowania.
- Klikamy Dodaj.
- Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
Wygenerowany login oraz hasło należy przekazać właścicielowi. Do tego celu służy wydruk Dane logowania. Aby wygenerować taki wydruk należy:
- Zakładka Administracja > menu Funkcje > Wydruki.
- Okno Wydruki > zakładka Osoby.
- Następnie dodajemy wydruk Dane logowania oraz Tekst.
- Lista Właścicieli > wybieramy osobę lub większą liczbę osób, do których będzie adresowany wydruk.
- Pole Tekst > wprowadzamy informację o nadanym haśle tymczasowym.
- Klikamy Podgląd wydruku (F12) aby system wygenerował wydruk.
Uwagi:
- W ten sam sposób wykonujemy reset hasła właściciela.
- Aby zaznaczyć wszystkich właścicieli jednocześnie wystarczy wybrać opcję Wszyscy.
- Jeśli obok osoby wyświetla się login to oznacza że miał już nadany dostęp do e-kartoteki.
- Login właściciela jest przypisany do właściciela na stałe.
- Login właściciela zawsze będzie miał postać ciągu cyfr - nie można tego zmienić.
- Właściciel podczas pierwszego logowania zmieni hasło na swoje.
- Dane do logowania można przekazać właścicielowi wraz z wydrukiem zaliczki.