Materiały informacyjne

W systemie możemy umieszczać dokumenty które będą dostępne dla włascicieli. Rozróżniamy dwa miejsca w których możemy dodać pliki:

  • Zakładka Zasoby > Menu funkcje > Materiały informacyjne - dokument będzie dostępny we wszystkich nieruchomościach.
  • Zakładka Administracja > Menu funkcje > Materiały informacyjne - dokument będzie dostępny tylko w wybranej nieruchomości.

Dokumenty te są dostępne do wglądu/pobrania dla wszystkich właścicieli. Aby dodać materiał należy przejść do:

  • Zakładka Zasoby lub Administracja > Menu funkcje > Materiały informacyjne.
  • W polu Plik > wybieramy dokument do importu.
  • W polu Opis > opisujemy dokument, zalecamy dodawanie daty w opisie jako pierwszej.
  • Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.

Uwagi:

  • Maksymalny rozmiar załącznika to 25MB.
  • Typ pliku - prosimy używać PDF lub DOC.

Właściciel zobaczy dodany plik w swojej e-kartotece w zakładce Materiały i Uchwały. Może go pobrać na urządzenie klikając na jego nazwę.

Po dodaniu pliku można zmienić jego opis lub całkowicie go usunąć, w tym celu przechodzimy do:

  • Zakładka Zasoby lub Administracja > Menu funkcje > Materiały informacyjne.
  • Zakładka Edycja.
  • Pole Materiał > wybieramy dokument.
  • Pole Opis > wpisujemy nową nazwę lub pozostawiamy bez zmian.
  • Pole Usuwanie > Wybieramy Pozostaw lub Usuń - jeśli chcemy usunąć plik.
  • Klikamy Dodaj.
  • Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.

W polu Materiał można pobrać plik klikając na ikonkę obok nazwy.