Materiały informacyjne
W systemie możemy umieszczać dokumenty które będą dostępne dla włascicieli. Rozróżniamy dwa miejsca w których możemy dodać pliki:
- Zakładka Zasoby > Menu funkcje > Materiały informacyjne - dokument będzie dostępny we wszystkich nieruchomościach.
- Zakładka Administracja > Menu funkcje > Materiały informacyjne - dokument będzie dostępny tylko w wybranej nieruchomości.
Dokumenty te są dostępne do wglądu/pobrania dla wszystkich właścicieli. Aby dodać materiał należy przejść do:
- Zakładka Zasoby lub Administracja > Menu funkcje > Materiały informacyjne.
- W polu Plik > wybieramy dokument do importu.
- W polu Opis > opisujemy dokument, zalecamy dodawanie daty w opisie jako pierwszej.
- Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
Uwagi:
- Maksymalny rozmiar załącznika to 25MB.
- Typ pliku - prosimy używać PDF lub DOC.
Właściciel zobaczy dodany plik w swojej e-kartotece w zakładce Materiały i Uchwały. Może go pobrać na urządzenie klikając na jego nazwę.
Po dodaniu pliku można zmienić jego opis lub całkowicie go usunąć, w tym celu przechodzimy do:
- Zakładka Zasoby lub Administracja > Menu funkcje > Materiały informacyjne.
- Zakładka Edycja.
- Pole Materiał > wybieramy dokument.
- Pole Opis > wpisujemy nową nazwę lub pozostawiamy bez zmian.
- Pole Usuwanie > Wybieramy Pozostaw lub Usuń - jeśli chcemy usunąć plik.
- Klikamy Dodaj.
- Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
W polu Materiał można pobrać plik klikając na ikonkę obok nazwy.