Dodanie/edycja głosów
System umożliwia ręczne dodanie lub edycję głosów do uchwały, które na przykład zostały zebrane w formie tradycyjnego głosowania. Aby to zrobić należy przejść do:
- Menu Funkcje > Uchwały.
- Zakładka Wyniki.
- Menu funkcje > Edycja głosów.
- Pole uchwała > ustawiamy uchwałę której dodanie/edycja głosu dotyczy.
- Pole Osoba > wybieramy własciciela.
- Pole Głos > ustawiamy głos.
- Pole Pierwszy głos:
- Sprawdzaj > gdy właściciel oddał już głos w e-kartotece, to głos uzupełniany przez edycję zostanie zignorowany. (pierwszy głos właściciela nie zostanie nadpisany).
- Bez różnicy > głos właściciela zostanie nadpisany głosem uzupełnianym przez edycję.
- Pole Ostateczny głos > określamy czy właściciel będzie mógł zmienić głos dodany przez edycję. Jeśli wybierzemy Tak to system zablokuje możliwość zmiany głosu w e-kartotece.
- Klikamy dodaj.
- Uzupełniamy głosy innych właścicieli, jeśli trzeba.
- Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
Status głosów można sprawdzić w zakładce Wyniki.