Dodanie/edycja głosów

System umożliwia ręczne dodanie lub edycję głosów do uchwały, które na przykład zostały zebrane w formie tradycyjnego głosowania. Aby to zrobić należy przejść do:

  • Menu Funkcje > Uchwały.
  • Zakładka Wyniki.
  • Menu funkcje > Edycja głosów.
  • Pole uchwała > ustawiamy uchwałę której dodanie/edycja głosu dotyczy.
  • Pole Osoba > wybieramy własciciela.
  • Pole Głos > ustawiamy głos.
  • Pole Pierwszy głos:
    • Sprawdzaj > gdy właściciel oddał już głos w e-kartotece, to głos uzupełniany przez edycję zostanie zignorowany. (pierwszy głos właściciela nie zostanie nadpisany).
    • Bez różnicy > głos właściciela zostanie nadpisany głosem uzupełnianym przez edycję.
  • Pole Ostateczny głos > określamy czy właściciel będzie mógł zmienić głos dodany przez edycję. Jeśli wybierzemy Tak to system zablokuje możliwość zmiany głosu w e-kartotece.
  • Klikamy dodaj.
  • Uzupełniamy głosy innych właścicieli, jeśli trzeba.
  • Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.

Status głosów można sprawdzić w zakładce Wyniki.