Ustawienie głosowania nad uchwałą
Po dodaniu pliku uchwały można ustawić parametry głosowania, aby to zrobić należy:
- Zakładka Administracja > Menu funkcje > Uchwały.
- Zakładka Edycja.
- Pole Materiał > Wybieramy nową uchwałę.
- Pole Opis > pozostawiamy bez zmian lub ew zmieniamy go.
- Pole Sposób wpr. alg. > Zwykły.
- Pole Algorytm > wybieramy daną według której ma się odbyć głosowanie.
- Pole Wynik > ustawiamy Głosowana.
- Pole Usuwanie > Pozostaw.
- Klikamy Dodaj.
- Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
Od tego momentu właściciele mogą głosować w e-kartotece.
Uwagi:
- Prosimy sprawdzić poprawność danych przed ustawieniem głosowania w zakładka Administracja > Dane.
- Dane wybrane w polu algorytm są przeliczane na udział.
- Jeśli udział ma być co do wartości równy danej to ta dana musi mieć wartość sumaryczną 1.
- W polu Usuwanie można usunąć uchwałę wraz z oddanymi głosami.