Wydruki powiązane z uchwałami

Głosowanie uchwały - wydruk ten pozwala uzyskać raport z głosów oddanych w e-kartotece, aby go wykonać przechodzimy do:

  • Menu funkcje > Wydruki > zakładka Zasób.
  • Z listy wydruków wybieramy: Głosowanie uchwały.
  • Pole Uchwała > wybieramy pożądaną uchwałę.
  • Pole Dane na dzień > ustawiamy datę danych, najlepiej niech to będzie data przyjęcia/odrzucenia uchwały.
  • Klikamy Podgląd wydruku.

Lista głosowania/obecności - wydruk ten pozwala uzyskać gotową tabelkę do tradycyjnego głosowania "na papierze", aby go wykonać przechodzimy do:

  • Menu funkcje > Wydruki > zakładka Zasób.
  • Z listy wydruków wybieramy: Lista głosowania/obecności.
  • Pole Dane > wybieramy dane wg których będzie głosowanie.
  • Pole Tytuł > wpisujemy tytuł.
  • Pole Data danych > ustawiamy datę wartości danych.
  • Pole Dodatkowe > dodajemy do wydruku dodatkowe kolumny na głos.
  • Pole Sortowanie > to sortowanie osób na wydruku, po nazwisku lub numerze lokalu.
  • Pole Pozycje zerowe > ustalamy czy system ma pokazywać właścicieli dla których dane równają się zero.
  • Pole Pokazuj lokal > ustalamy czy na wydruku ma się pokazywać systemowy numer lokalu oraz czy lokale tego samego właściciela mają się pokazywać osobno.
  • Pole Dane właściciela> ustalamy czy ma się pokazywać cały adres własciciela czy tylko imię i nazwisko.
  • Pole Bez typów właścicieli > można ukryć na wydruku konkretny typ właściciela, na przykład pożytki.
  • Klikamy Podgląd wydruku.