Dodanie nowego użytkownika
Aby dodać nowego użytkownika systemu należy przejść do:
- Zakładka Zasoby > menu Funkcje > Administratorzy.
- W nowo otwartym oknie, klikamy na przycisk Nowy.
- Pole Administratorzy > wpisujemy nazwę, zazwyczaj podajemy imię i nazwisko.
- Pole Końcówka > wpisujemy krótką frazę która doda się do loginu użytkownika. (patrz uwagi)
- Pole Hasło > podajemy hasło tymczasowe dla użytkownika.
- Pole Uprawnienia > przypisujemy użytkownikowi dostęp do funkcji systemu.
- Wpisujemy hasło.
- Klikamy Utwórz.
Po dodaniu nowego użytkownika trzeba jeszcze dodać uprawnienia do poszczególnych budynków w systemie.
Uwagi:
- Nazwa użytkownika może być dowolna, zazwyczaj podajemy imię i nazwisko, maksymalnie 20 znaków. Pole musi być unikalne.
- W polu Końcówka wpisujemy inicjały użytkownika lub inną unikalną i krótką frazę. Doda się ona po kropce (czyli kropki nie wpisujemy w polu końcówka) do nazwy bazy klienta, co razem stworzy login użytkownika. Maksymalnie 20 znaków.
- Przykład: Jan Kowalski
- Końcówka: jako
- Login: <baza>.jako demo-3652.jako
- System wymusi zmianę hasła tymczasowego podczas pierwszego logowania do systemu.
- System wymusza zmianę hasła co 30 dni.