Zakładka Dekrety

Za pomocą zakładki Dekrety możemy przygotować wydruk wszystkich dokonanych księgowań w zakładce Dekrety. Dokumenty będą posegregowane chronologicznie wg miesięcy i w odpowiednio zgrupowanie w typy. Po prawej stronie okna wydruków, znajduje się (zawsze jako pierwsza od góry) ramka ustawień wspólnych dla przygotowywanego wydruku - w tym przypadku to Dekrety. Funkcja, posiada pięć pól do wyboru parametrów wydruku:

  • Data na wydruku > ustawiamy datę widoczną w prawym górnym roku dokumentu.
  • Typ > wybieramy typ dokumentu, którego lista ma się wydrukować.
  • Od daty > ustawiamy datę początkową od której system rozpocznie drukowanie dokumentów.
  • Do daty > ustawiamy Datę końcową do której system zakończy drukowanie dokumentów.
  • Stronicowanie > odpowiada za to czy każdy z dokumentów będzie traktowany jako oddzielna strona lub czy dokumenty zostaną wydrukowane jednym ciągiem.

Obroty

Pokazuje obroty na kontach FK zaksięgowanych dekretów. Możemy tutaj wybrać głębokość analityki jaka ma być pokazana na wydruku.

Pozycje

Pokazuje pozycje zaksięgowanych dekretów, tak jak są wyświetlane w zakładce Dekrety. Kontrolka Długie linie tekstu określa sposób wyświetlania na wydruku długich ciągów tekstowych.