Wysyłka e-mail - dodanie konta pocztowego
Pierwszym krokiem przed rozpoczęciem wysyłania wiadomości e-mail jest dodanie konta pocztowego do systemu. W tym celu należy:
- W zakładce Zasoby kliknąć na menu Funkcje > Wysyłka e-mail.
- W nowo otwartym oknie przechodzimy do zakładki Konta pocztowe.
- W polu Typ konta wybieramy E-Mail.
- W polu Adres e-mail podajemy adres mail z którego będzie prowadzona wysyłka.
- W polu Nazwa użytkownika podajemy login do konta pocztowego.
- W polu Hasło podajemy hasło do konta pocztowego.
- Klikamy Dodaj.
- Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
Na koniec prosimy o przesłanie maila na adres: weles@e-adm.pl - informując o zdefiniowaniu konta pocztowego w systemie - sprawdzimy jego poprawność i ustawimy dokładnie serwer.
Prosimy nie podawać w treści wiadomości loginu ani hasła do konta pocztowego.
Po otrzymaniu odpowiedzi można przejść do przypisania konta pocztowego do nieruchomości.