Wysyłka Envelo - analiza adresów
Do poprawnej wysyłki listów potrzebny nam jest pełen adres korespondencyjny właściciela lokalu. Układ powinien wyglądać następująco:
Imię Nazwisko
Ulica Nr budynku/Lokalu
Kod pocztowy Miasto
Program zawsze sprawdza czy da się z adresu wprowadzonego w systemie, uzyskać powyższe dane. Bez tego, list nie zostanie wysłany, aby sprawdzić poprawność adresów należy przejść do:
- Zakładka Administracja > Menu funkcje > Wysyłka e-mail.
- Zakładka Analiza adresów.
W tej zakładce mamy odpowiednio, zaczynając od lewej, nazwę właściciela, numer lokalu i adres dodany w systemie. W dalszych polach są prezentowane dane rozpoznane z adresów właścicieli. Dane adresowe rozpoznane poprawnie są prezentowane na zielono, więc szukamy pozycji w których widnieje kolor czerwony. W przykładzie poniżej widzimy że dane adresowe lokalu użytkowego nie zostały rozpoznane.
Aby poprawić adres właściciela należy przejść do:
- Menu Zasoby > Edytuj dane właścicieli.
- Pole Właściciel > wybrać właściciela.
- Pole Adres > poprawić na adres rozpoznawany przez system.
- Pole Weryfikacja adresu > Sprawdzaj strukturę.
- Kliknąć Dodaj.
- Wpisać hasło i zatwierdzić.
Jeśli okno się nie zamknęło i pojawił się błąd w pozycji, to oznacza że system nie rozpoznał poprawnie adresu, adres trzeba jeszcze raz poprawić.